2. joulukuuta 2011

Haluan kesähomon!

Tai kyllä mulle talvihomokin kelpaa. Tiedättekö, kun on yksin kotona, eikä oo miestä lähellä tekemässä "miesten hommia" niin joka paikka on rempallaan. Mummin ratkaisu tähän asiaan on ollut jo vuosia, että se hankkii kesämökille kesähomon. Koskaan se ei sitä toteuttanut, mutta kovasti se aina suunnitteli. Nyt kun kattelin Maajussille Morsianta niin tää tuli mieleen, kun Jukka M. on niin söpö. Ensinäkin musta ois kauheen kivaa olla noin söpön homon kaveri -  jokainen tyttöhän tarvii oman homokaverin, eikä mulla oo vielä sellasta! Toisekseen, mä  tarvitsisin sen talvi/kesä/ympärivuotisen homon ruuvaillemaan juttuja ja tekemään lumitöitä.



Ei mulla muuta tällä kertaa! :)

PS: Murat ei kauheasti lämmenny mun idealle... omituinen!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti